lindasofie

Alla inlägg under mars 2012

Av lindasofie - 24 mars 2012 20:28

Har varit en duktig flicka och städat rummet. Inte helt klart än men funderar på att göra om de lite. Åt nyss tacos med familjen och senare kanske de blir en film. Myyysigt. 

Kram


 

Av lindasofie - 16 mars 2012 13:04

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men jag har inte orkat, legat hemma med feber osv.

Missar dansen imorgon.... Tråkigt? Ja, men jag får ta igen de nästa gång.

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva  just nu, känner mig aningen borta...Så jag tror jag slutar här.


En bild jag tog för ett antal år sedan tror jag, men jag gillar den fortfarande.

Kram På Er

Av lindasofie - 12 mars 2012 19:57

Varför jag valde den här låten är för att den är så fin och åker rakt in i själen.

Tack Molly för denna fina låt

Av lindasofie - 12 mars 2012 19:25

Äntligen vår!

Drog ut en stund och tog lite bilder, resultatet :



                         

                      

                                                       

Av lindasofie - 11 mars 2012 17:00

De känns som vad man än gör så höjer dom ändå inte betyget, och vem orkar plugga stenhårt i alla ämnen i 2 år?

Då får man ingen fritid, hinner ju knappt äta för att man måste plugga. I alla fall skulle jag behövt göra det.

Avis på dom som har fotografiskt minne som bara behöver kolla på glosorna en gång och sen kan dom de... Om jag skulle haft de skulle jag ägt sönder!

Men tyvärr så har jag ju inte det... och kommer inte få de heller, så de är la bara att plugga vidare, men de är så lätt och säga men så svårt att göra. Vissa kanske tror att jag pluggar en hel del, men helt ärligt så pluggar jag nästan ingenting, jag säger att jag ska plugga med jag hittar alltid på ursäkter och andra saker som jag gör istället.

Och på sättet man ska få in de i skallen? Dålig fantasi? Jag gör nog inte på samma sätt som de flesta, men de tänker jag inte avslöja för er ;)


Puss & Kram

 

Av lindasofie - 11 mars 2012 16:41

Vaknade med ont i halsen... SUCK...

Men alla är ju typ sjuka nu så de kommer jag väl inte undan. Försöker bota min hals med varmt te och honung (y) medans jag pluggar.... Kul att plugga på en söndag.


Svartvitt ;3

     

Bilder är oftast finare i svartvitt än i naturlig, tycker jag.


/L 

Av lindasofie - 9 mars 2012 19:59

Hej alla! 

Idag har man bara chillat hemma, mådde inte så bra imorse så stannade hemma och jag kände att jag behövde de.

Så hela dagen har man spenderat på att kolla på Big Brother, jag kollar via datorn med jag har inte 24/7.

Det är många som tycker det är skit, men de tycker faktiskt inte jag. Allt handlar inte om att ha sex i tv, de kanske några stycken har, men är inte de enda, dom kör ju lite tävlingar och sånt också, de är lite kul att kolla när dom skämmer ut sig själva, eller utsätter sig själva för saker dom inte gillar, vem tycker inte det liksom? det är ju därför man kollar på tv, man vill ju bli underhållen?


De var allt för mig, 

Kram

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards