lindasofie

Alla inlägg under juni 2012

Av lindasofie - 28 juni 2012 23:03

hemma igen, men tyvärr funkar inte min dator riktigt som den ska så jag skriver lite ibland när den funkar. 

Bilder? Ja självklart ska ni få dom! Blev riktigt nöjd med vissa faktiskt, dom får ni se senare när jag hunnit ladda in dom och sånt.

Puss

Av lindasofie - 19 juni 2012 19:03

Min dator har jag inte kunnat starta på någon dag som ni kanske har sett så har jag inte kunnat blogga, detta kan hända igen eftersom det fortfarande är samma dator men då vet ni varför och jag återkommer när den startar igen eller går in från någon annans. 

Jag åker till Danmark ett par dagar nu och kommer därför inte ha tillgång till någon dator eller mobil så ni vet, åker på Torsdag morgon. 

Men kameran åker med så det kommer massor av nya bilder när jag kommit hem igen, kika gärna in då! Självklart hela tiden!


Kramar

Av lindasofie - 19 juni 2012 18:24

När man har gett en/flera personer en ny chans, en ny chans hela tiden så börjar man tröttna när det inte blir bättre. Visst förtjänar alla en andra chans, men hur många har verkligen bättrat sig efter en andra chans? Det är klart att det finns många som går från dåligt till super bra, men de människor har tyvärr inte jag träffat på så ofta... 

Man säger ju alltid det Alla förtjänar en ny chans Men gör alla det då? Är det verkligen så?

Då kanske ni tänker Vissa gör det, men andra inte. Men hur ska man veta det då? Men kanske inte av samma misstag, men hur vet man om det kommer bli samma eller inte?
Livet är fullt med frågor som man inte får besvarat, här är en av dom. Folk kan komma med åsikter men det finns egentligen inget rätt och fel. Vad tycker ni?

   

Av lindasofie - 17 juni 2012 22:47

De första dagarna på sommarlovet och det regnar... Inte riktigt det man tänker på när man tänker på sommar. har inte gjort någonting speciellt idag, suttit vid datorn, tänkt lite på vad jag ska packa ner men inte orkar göra någonting. 

min nya mobil funkar utmärkt och jag är glad över att jag köpte den. Alla andra får säga som de vill!Jag tänker inte lägga ut alla mina sparade pengar på någon dyr Iphone när man kan köpa en lika bra för några tusen mindre. 


 

Av lindasofie - 17 juni 2012 14:33

Ändrat lite bloggen på senaste, tyckte det behövdes eftersom det var ett tag sen.

Kanske blir mer ändringar senare om jag orkar. 

Kram 

 

Av lindasofie - 16 juni 2012 22:10

Jag kollade precis på filmen "Den Oslynlige". En svensk film som var riktigt bra, typ en drama och lite sorlig.

Kollade på en blogg och hon hade lagt upp den som youtube klipp, hela filmen finns alltså på Youtube ifall någon vill checka den. 

Värd att se en kväll då man inte har något bättre för sig. 

Kramar

Av lindasofie - 16 juni 2012 13:14


Var i Alingsås en stund på Potatisfestivalen men de va inte så kul så jag drog hem igen. Men fick se några duktiga dansare på scenen i alla fall.

Kram

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards