lindasofie

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

PAUS I BLOGGANDET

Av lindasofie - 7 september 2012 10:42

Jag funderar på att sluta blogga ett tag, känns inte som det är någon mening med det längre. Men håll utkik, kanske börjar snart igen.


 
 
Alexsandra

Alexsandra

24 september 2012 14:36

Tycker inte att du ska sluta, men det är ditt val.
Fin du är, nice blogg :D

http://lovephotoalexsandra.blogg.se

lindasofie

25 september 2012 16:00

Tack, snäll du är

 
One Direction Hotspot

One Direction Hotspot

4 oktober 2012 11:14

Hej, va fin blogg du har!
Har du lust att kolla in min nystartade blogg om One Direction?
Ha en fortsatt trevlig dag!

ps. gör du bloglovinbyten?

http://onedirectionhotspot.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindasofie - 4 oktober 2012 18:26

http://tibby.blogg.se/ varsågod och kika in! Följ, kommentera och sprid ...

Av lindasofie - 5 september 2012 18:28

Att känna att du aldrig räcker till, Att alltid känna sig ivägen. Att alltid behöva göra allting rätt medan andra bara säger, det är lätt. Inte bara säga: Fuck you, o gå din väg. Försöker och försöker, men vägen går inte alltid rakt. Men nä...

Av lindasofie - 5 september 2012 17:09


Sjuk - Toppen Skulle egentligen varit med och sprungit alléåttan som va idag på 8km i skolan, men självklart så blir man förkyld och inte kan vara med... Får typ slags "anfall" ibland där jag blir jätte yr och helt borta, fick det i skolan igår ...

Av lindasofie - 3 september 2012 20:47


Det är verkligen skönt när man faktiskt får hjälp av läraren på riktigt och inte bara säger aa det är rätt, fortsätt jobba nu och sen går de, utan att dom sätter sig ner med en och går igenom det på riktigt så man verkligen får hjälp när man behöver ...

Av lindasofie - 3 september 2012 16:24

Hejhej! Detta är lindas coola kompis. Idag har jag och linda varit I stan och ätit subway, det blev gamla vanliga, kalkon & skinka, mums :) å nej vi åkte inte bara till stan för att äta subway, hehe ;) bye bye Kram Alexandra ...

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards