lindasofie

Alla inlägg under augusti 2012

Av lindasofie - 31 augusti 2012 18:30

När man är en underbargrupp som träffas regelbundet och kul tillsammans, träffar nya vänner, får deras vänner, är det perfekt. Men tiden efter, när man skiljs åt och aldrig mer kommer träffas hela gruppen samtidigt, bara vi som det var förr, man hejar inte ens när man ser varandra längre, det är som det aldrig hände. Det fina aldrig har funnits, det känns hemskt faktiskt. 

Men jag minns alla de bra stunderna vi har haft tillsammans, det gör ni med, även fast vi inte visar det. 

Om man varit jättenära en vän, även fast man inte snackar längre och man säger hej när man träffas ute och den andra inte ens svarar som om man aldrig träffat människan förut. 

Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden och göra om allting roligt igen, stoppa tiden ett tag och ha underbart!

Av lindasofie - 30 augusti 2012 07:25

Jag har fått en fråga varför jag inte har frågestund här på bloggen. Det känns lite larvigt utan ni får ställa vilka som helst frågor när som helst istället för på en viss dag och tid. Kram :)

Av lindasofie - 27 augusti 2012 20:40

Va i stan med två kompisar, tror inte någon av oss är speciellt normala, verkligen inte när vi är tillsammans... Underbar dag i alla fall, fick köpt present till älsklingen också men det blev ju inte Spiderman kalsongerna som dom ville ;)
På tåget hem va vi knäpptysta och duktiga... Nej inte direkt. Folk runtomkring skrattade och vissa va nog bara trötta och irriterade efter en dag på jobbet.
Skola imorgon, puss

Av lindasofie - 26 augusti 2012 21:55

Jag måste nog städa... Eller vad säger ni? Har rensat ut min garderob idag, fick slängt en hel den!
Skola imorgon, orkar verkligen inte!

Av lindasofie - 25 augusti 2012 23:29

Kollade precis på en romantisk film som gick på tv. Ganska bra faktiskt. Orkar inte skriva vad den handlar om. Men den gick på 5 nyss.
Jag har gått i skolan 2 dar och jag är helt slut vid 9 på kvällen även om jag sov i morse... Vi hörs. Puss!

Av lindasofie - 24 augusti 2012 22:39

Fick en väldigt fin kommentar som berörde mig lite grann.


Väldigt intressant inlägg och jag känner verkligen igen mig. Jag sökte på google efter "gör saker direkt" för att finna inspiration och bilder då jag ska hålla en föreläsning om entreprenörskap på entreprenörsgymnasiet i Luleå. Då jag själv är 18 vintrar och driver eget företag så blir jag verkligen inspirerad då yngre ser dessa saker, verkligen kul.

 

Tack för inlägget :)

 


Jag tackar så hemskt mycket för den fina kommentaren och hoppas att jag får flera sånna som gör en extra glad! Kram





Av lindasofie - 23 augusti 2012 17:19

Första dagen i skolan för mig, riktigt seg dag efter några riktigt roliga dagar.Jag trivdes jätte bra i Danmark! Hur mysigt som helst och vill gärna åka dit igen, där mådde jag faktiskt bra, det gör jag inte i skolan. Asså det är liksom inte klassen egentligen jag vet inte riktigt varför.
Men man känner verkligen skillnad mellan sommarlov/resa och sitta i skolbänken på min hälsa.

Nu sitter jag i bilen påväg till Göteborg för att kolla på lägenhet. Kram

Av lindasofie - 21 augusti 2012 00:29

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards