lindasofie

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av lindasofie - 7 augusti 2012 17:21

Gick upp klockan 8 imorse, åkte till Lerum där jag hade en tid hos läkaren och sedan vidare till stenkullens gym.

Alltid lika gött med ett träningspass men idag var det lite kämpigt, kände inte att jag hade den energin som jag brukar ha. 

Kör mest kondition och sånt, men hade tänkt börja med ett mer hälsosamt liv, styrketräning och kondition ungefär varannan dag, inte så mycket onyttigt, nya recept och massor av nyttigheter!

Jag berättar hur det går lite då och då! Just nu går det framåt i alla fall.

Kram på er :)

Av lindasofie - 7 augusti 2012 01:09

Vad ska man göra en regnig dag som denna? Visst man kan kolla film, men inte hela dagen! I alla fall kan inte jag det eftersom jag får slags panik när jag sitter framför tvn/datorn för länge i sträck. Ut kan man ju gå, fast man blir väldigt blöt!
Tur så blev det lite bättre väder senare så jag kunde komma ut och ha roligt på kvällen.
Godnatt med er!

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards