lindasofie

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av lindasofie - 25 februari 2012 21:08

Det är nästan bara dåliga låtar nu för tiden, det är någon varje gång som är helt okej, men aldrig någon som verkligen är bra? Man orkar ju knappt kolla längre, vissa kan ju inte ens sjunga. Men ändå kollar man, varför gör man det?

Man tänker ju att ingen kollar och typ alla tycker de är skit kasst, men så kan de ju inte vara eftersom dom får in sjukt många röster och folk vill vara med i Melodifestivalen. Fast de flesta vill ju bli kända i andra länder.

Men åk dit då istället! 

Jag går till tv:n när de är en ny låt och om den är dålig så går jag, men om den är bra så stannar jag och lyssnar. Så gör jag genom hela programmet hahah.

Det var allt för mig, Tack & hej!


Kramar / L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards