lindasofie

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av lindasofie - 11 maj 2012 16:53

Jag älskar de som har sin egna stil och verkligen får den snygg, skulle också vilja ha de, men om jag plötsligt skulle byta kläder hårfärg och sånt tror jag folk skulle bli rädda för mig. 

Om man blir det minsta annorlunda så undviker folk en, samma som någon berättar att den är homo/bi, innan så säger dom att dom självklart inte skulle undvika den men sen när dom säger de så undviker dom även fast dom inte gör det med vilje om ni fattar? 

Jag gillar emo stil men jag kan inte se ut så själv direkt... har försökt att fixa de men de blir inte snyggt... Men man lär ju sig men jag skulle inte direkt sitta själv i ett hörn bara för att jag gillar emo stil, typ håret, smink och sånt?


Men ni måste hålla med om att han är ursöt!!

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards