lindasofie

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av lindasofie - 21 maj 2012 06:49

Måndag, tisdag och halva onsdag har vi elevens val där vi kan välja vad vi vill göra, ex jag har dans någon annan har slöjd eller något.

Men vi ska i alla fall ha dans i ishallen men jag vet inte hur vi kommer dit eller hur vi får mat... Jobbigt läge.

Om vi ska åka från skolan eller stationen vet jag inte, och de känns onödigt att gå upp för allébacken om man inte måste. Jag får se hur jag gör.

Kram/L

Av lindasofie - 21 maj 2012 06:33


Fick den här underbara kommentaren:


klara

 Söndag 20 maj 20:29

linda, jag ser dig såhär:
du är helt jävla fukking underbar! du är min bästa vän i vått och torrt! jag älskar dig så ortligt mycket, du går inte att beskriva dig i ord! när jag tänker på dig blir jag varm, flr att du är bäst! du är så jävla underbar, älskar dig så otroligt mycket! <3

http://nattstad.se/kklara 



Och jag vill bara säga att jag älskar dig sjukt mycket, vi träffas verkligen för sällan, knappt en gång i veckan räcker inte! man kan snacka med dig om vad som helst, strumpor eller större problem. och om jag slutar så kommer vi inte träffas ens en gång i veckan...Men de får vi lösa på något annat sätt! LOVE YOU

Fan klara, du är underbar<3

Presentation


Jag är en tjej på 15 vintrar som älskat musik och skriver mycket om tankar, livet och lite sånt jag har lust med. Om ni har någon fråga är det bara att skriva eller att slänga en kommentar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards